lørdag den 20. maj 2017

Muse-futter i str. 20-21

Jeg er egentligt i gang med at strikke en trøje, men min veninde ville gerne at jeg lavede et par små muse-futter for hende, hun skal bruge dem til en gave, så det gjorde jeg da. Sådan et par futter i str. 20-21 tager ikke langt tid at strikke.

Denne gang strikkede jeg alle fire øre på en gang, det var mange tråde at holde styr på, men det var heldigvis ikke så mange omgange der skulle strikkes. Jeg brugte kun garn fra to nøgler, men strikkede med begge ender  af garnnøglen på en gang, tror kun det kan lade sig gøre, hvis det drejer sig om få omgange.

Vi havde nogle sprøjter på mit arbejde, som var dato udløbet, dem har jeg taget med hjem for at bruge dem til at sætte formgumme på bunden med, hvis man gør sprøjten godt ren bagefter brug, kan den bruges mange gange, det er 1000 gange nemmere end at bruge en pensel til at putte det på med.

Nu skal de bare have et par gange formgummi mere, så er de færdige.

Jeg har brugt Denne Drops opskrift










Ingen kommentarer:

Send en kommentar