søndag den 9. marts 2014

Tilfældigheds tæppe 1

Jeg har nævnt mit næste tæppe før, mit såkaldte tilfældighedstæppe, I kan læse om det HER, jeg har desværre ikke fået arbejdet så meget på det, som jeg havde regnet med. Det er blevet til 12 firkanter, ind til nu, men der har været så meget andet, der enten har været mere spændende eller mere nødvendigt at lave og så er der også det med dette projekt at jeg ikke rigtigt kan tage det med mig rundt... den store taske med garn fylder altså for meget på min cykel. Men her i weekenden har jeg da fået lavet lidt og jeg kan mærke at det gør mig glad, ikke bare farverne men også det at jeg får lavet noget, på et projekt jeg egentligt gerne vil have færdigt snart.

Jeg har også et nyt projekt som snart skal igang, det indebære en veninde, jutegarn, mursnor, rødbedeglas og gamle urtepotter, I får lige lov at se noget af det " garn " jeg har købt til projektet, men ellers må I væbne jer med tålmodighed, for mere får I ikke af vide nu.
Tilfældighedstæppe

Veninde projekt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar