tirsdag den 5. marts 2019

Hæklet nederdel, Dazzle fra Drops

Jeg har hæklet en nederdel til en kollega, jeg havde min egen på en dag på arbejde og hun var vild med den, så jeg tog en masse bomuldsgarn med på arbejde og så valgte hun selv de 7 farver som skulle bruges.

Jeg har brugt opskriften Dazzle fra Drops design , den er hæklet af Mayflower, Drops love you 7 og bumbo garn, alt sammen 4/8 bomuld. Den er hæklet på nål 3.

Puha der er bare sååå mange ender som skal hæftes, når man har så mange farveskift. Men jeg er ikke fan af at hækle tråden med, for jeg synes altså det bliver så grimt, jeg synes aldrig at man kan skjule det helt, så hellere hæfte bagefter, eller måske jeg skulle blive så klog at hæfte ender efterhånden som arbejdet skrider frem, det gør jeg nogle gange, men hvad hjælper det, når jeg ikke har gjort det den her gang.

I kan se den nederdel som jeg har hæklet til mig selv HER

Nu håber jeg så bare at den passer hende, men mon ikke den gør :-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar