onsdag den 20. februar 2019

En evig tilbagevendende udfordring

Er kludder mudder, når jeg strikker strømper, to på engang, med to farver.


Uanset hvad jeg gør, så går der kluddermudder i garnet. Især når jeg har det med mig på farten, det vil sige, når jeg er på vaskeri, i skole eller i bussen.
Sammen filtring af garnet bliver så ikke minder, når det ene nøgle garn ikke vil at jeg skal strikke med garnet inde fra, så ruller det jo rundt nede i posen hver gang jeg rykker i tråden, for at få mere garn og strikke af.
Men jeg er heldigvis et tålmodigt menneske, så når det er totalt sammen filtret, ja så bruger jeg da gerne tid på at filtre det ud igen :-/
Jeg prøver virkelig at vende på den rigtige måde når jeg skal vende strikketøjet, men uanset hvad jeg gør, ja så kan jeg altså ikke holde orden og styr på fire tråde.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar