onsdag den 26. december 2018

Så blev bordpynten afleveret

Jeg var hjemme hos min datter og svogersøn i går, for at passe deres kat og for at aflevere de to bordbomber og tre raketter jeg havde lavet til deres nytårs bord, de var rigtig glade for det jeg havde lavet til dem, men min datter ville meget gerne have en raket mere, så det har jeg da selvfølgeligt lavet til hende, så de sidste fire billeder er af den jeg har lavet i dag.

Jeg har ingen opskrift på det jeg har lavet, jeg har fået ideen fra et billede jeg har set på nettet.
Øjnene er købt hos RITO

Nu skal jeg så bare have lavet nogen til mit arbejde, jeg skal nemlig på arbejde nytårsaften, så vil da mega gerne have noget af mit eget pynt at se på og så kan det jo gemmes til mange år frem i tiden.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar