torsdag den 11. oktober 2018

Løbetidsbukser version 2

De løbetidsbukser jeg syede til Bertha, for lidt over en måned siden, passede ikke særligt godt, men det er nu også svær at lave noget når man kun har et billed og nogle enkelte mål.

Jeg har set bukserne i brug, snakket med min søn og svigerdatter om hvad de mente der var galt med bukserne og så har jeg lavet lidt om på mønsteret, det par her har også fået elastik i benene, så de kan sidde lidt mere tæt og holde bindet på plads.

Nu har jeg så syet et par bukser mere, de bliver leveret personligt, så jeg kan se dem på og se hvor der evt. skal rettes noget til, jeg skal nemlig hjem og besøge min søn og svigerdatter her i weekenden.

Når så bukserne er prøvet og forhåbentligt godkendt, så skal jeg lave endnu et par, i noget andet stof og med et bånd af elastik som skal gå op omkring halsen, det er noget min søn har set på et billede og som han synes er vældig smart :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar