onsdag den 3. oktober 2018

Jeg er ganske enkelt grædefærdig.

I morges ville jeg tage min moskusgarn cape på i skole, jeg fandt den frem af kurven den havde ligget i hele vinterne, men ak og ve, der var masser af huller i den, store huller som bliver svære at reparere. Jeg så på resten af mine tørklæder m.m som jeg havde liggende i kurven, åhhh nej, mit skønne tubehalstørklæde i lækker merinould, som jeg har fået i julegave af min søster og hendes familie var også fyldt med huller, alt det andet, som er lavet af bomuld eller syntetiske fibre, fejler intet.

Jeg må desværre nok konstatere at der har været enten møl eller klannere på spild. Hvad der er kan jeg ikke sige, jeg har ikke set nogle voksne møl, og jeg kan heller ikke se hverken pubber, larver, ekskrementer eller spind. Det mest mærkelige er så at jeg lige ved siden af kurven, havde et hæklet net til at hænge, hvor jeg har mine vanter, luffer, huer og halsvarmere, heri var en halsvarmer af moskusuld og en af merinould, de fejler intet, ingen huller overhovedet, mine uld strømper har heldigvis heller ikke haft besøg, så de er stadig hele.

Nu skal jeg så afgøre om jeg vil prøve at reparere på min cape eller om den skal pilles op og så laver jeg en helt ny, jeg har bare gang i så mange ting lige nu, så jeg har ikke tid til at lave en ny. Jeg tror lige jeg skal komme mig over det her, inden jeg begynder at se på det, så jeg ikke laver noget overilet.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar