mandag den 1. oktober 2018

Bestikstrømper igen igen

Jeg havde lige brug for en succes efter fiaskoen med uld-sweateren, så jeg gik i gang med noget jeg VED jeg altid laver 100 % rigtigt :-)

Det blev så til 12 jule/bestik strømper, de er pakket og bliver sendt senere i dag.

De er hæklet i Bumbo akryl, på nål 3, hjerterne er hæklet på nål 2½.
I kan finde opskriften lige HER
Jeg kan ikke huske hvor jeg har opskriften på hjerterne fra,  da hjertet ikke skal være så stort bruger jeg kun den første omgang af den opskrift jeg har.
Da jeg ikke kan finde link til opskriften, få i lige her første omgang som jeg bruger.

Hjerte:
hækle 4 lm
i første lm hækles 3 dbstgm, 3 stgm, 1 lm, 1 dbstgm, 1 lm, 3 stgm, 3 dbstgm, 2 lm og 1 km.
Husk at klippe tråden, så du får en lang ende til at sy hjertet fast på strømpen med.

Et meget let og hurtigt,  hjerte at lave.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar