torsdag den 16. august 2018

Hæklede lysestager

For efterhånden mange år siden ( tror det var i 2014) bestemte min genbrugsveninde og jeg at vi ville hækle forskellige ting til at tage med på loppemarked. Vi var i genbrug og købe materialer og vi mødtes et par gange, for at lave forskellige ting.
Der var så bare lige det ved det at jeg skulle lære min veninde at hækle først, inden vi kunne sætte den store produktion i gang, så vi fik faktisk ikke lavet ret meget.
Jeg har haft tingene til at ligge siden, har lavet lidt af det i løbet af årene og har også solgt et enkelt kludetæppe.

Nu har jeg så lavet den lysestage min veninde startede på færdig, samt lavet tre mere. De skal med på Onkel Dannys loppemarkede, kvægtorvet, København, på søndag, så håber jeg de bliver solgt og jeg kan sende lidt penge til min veninde :-) hun skal nemlig have halvdelen.

Glassene er buede i bunden, så de kan stå og vippe lidt, det synes jeg faktisk gør dem utroligt søde, de er købt i genbrug. 
Garnet hedder shiny lacy multi, fra Løve garn, købt i genbrug.
Mønsteret er stg masker og hæklet på nål 4,5








Ingen kommentarer:

Send en kommentar