mandag den 30. juli 2018

Sommerhat til min datter

Min datter elsker at gå med hat og når hun er på ferie sydpå, har hun altid en sommerhat på, så da hun fyldte 30 år, hvad var så mere nærliggende en at strikke en sommerhat til hende ?
Hun fik den i forbindelse med min tale til hende og jeg tror faktisk at hun blev glad for den, men om hun vil gå med den, ved jeg ikke helt, det gør nu heller ikke noget, da den var ment som et sjovt indslag.

Jeg har brugt opskriften fra Hobbii.dk, garnet har jeg købt i Fakta, det er noget Portugisisk bomuld, men har nogenlunde samme strikkefasthed og løbelængde som det der er brugt i opskriften.

Det var ikke uden problemer at lave kanten, der er hæklet en plastik wire ind i den, det var mega hårdt for hænderne og så var det også svært at få tilpasset længden på wireen, så den ikke bulede helt vildt, jeg synes jeg er kommet ret godt fra det.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar