fredag den 9. februar 2018

Mønster på trusser

Jeg har for snart længe siden købet nogle rester af undertøjsstof af en privatperson på facebook,  men har ikke fået syet af det, da jeg ikke har haft noget mønster på trusser som jeg syntes så ud til  at sidde godt.
I går faldt jeg så over en blo som anbefalede en hjemmeside hvor man kunne købe PDF mønster på hipster og pantis, hun beskrev hvor godt de sad og havde lagt en masse billeder op. Bloggen jeg faldt over hedder Sewn by Lone , det jeg har set ind til nu har været rigtig godt, så jeg tror det er en super fed bolg.

Jeg har nu købt PDF mønsteret til begge og skal i gang med at sy til mig selv. Glæder mig
Mønsterene kan du finde hos Wardrobe By Me, så må jeg se om jeg kan finde ud af at samle sådanne nogle mønster, for har aldrig prøvet PDF mønster før.

Jeg har endnu ikke bestemt mig for om der skal laves trusser af det hele eller om jeg også skal prøve at lave nogle toppe.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar