mandag den 19. februar 2018

Hyggesokker i Eskimo fra Drops

En af mine nye kollegaer, døjer meget med gigt og spurgte mig om jeg ikke kunne strikke er par tykke varme hyggesokker til hende, selvfølgeligt kunne jeg det. Jeg har derfor brugt weekenden på at strikke et par til hende i Eskimo fra Drops, jeg har brugt opskrift 182-41Snow Boots også fra Drops.

Hun er ikke til pangfarver, så det blev farven brun da jeg ikke havde sort. Jeg har brugt lidt over 200g, til størrelse 40/42. de er syet sammen i bunden så hælen bliver lidt spids i det, det er jeg IKKE helt tilfreds med. De er strikket på pind 6.

Nu håber jeg bare at hun bliver glade for dem, samt at de kommer til at gøre gavn ved at varme hendes fødder og ankler.

Jeg har endelig fået brugt mine uldnåle som jeg købte for et par måneder siden, dem bliver jeg glade for, når jeg strikker i uld kan jeg mærke allerede nu. Ren luksus med de nåle, en anden luksus jeg har givet mig selv er en lille storke sy saks, en saks jeg altid har syntes var vildt lækker og flot.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar