tirsdag den 5. september 2017

Min første lædertaske del 2

Blev færdig med min taske i søndags, den blev egentligt lavet med salg for øje, men nej for pokker, da jeg var blevet færdig med den, var jeg bare helt sikker på at den skulle jeg da selv beholde og jeg tror jeg bliver super glad for den.

Tasken er super bløg og rummelig og så synes jeg den er blevet SMUK.

Jeg har lavet en lomme i foret, det er første gang jeg har lavet en paspoleret lomme og ja jeg må sige at jeg er super tilfreds med resultatet.
Elsker også bare det stof jeg har brugt som for.

Da jeg havde syet bunden på tasken, sad jeg lidt og undrede mig over hvordan jeg lige skulle få vendt retsiden ud, når jeg havde fået syet foret på, kunne bare ikke greje det inde i mit hoved, ind til det slog mig at jeg havde glemt at åbne lynlåsene på tasken inden jeg syede bunden på, hele retsiden var jo lukket inde !!!! heldigvis kunne jeg få fat på lynlåstappen og med møje og besvær fik jeg lirket lynlåsen op... puha godt jeg ikke skulle til at pille op og godt at jeg opdagede det INDEN jeg syede foret på. :-) :-)

Da jeg havde fået åbnet lynlåsen og syet foret på, gik det super nemt med at få vent tasken.

Taskens mål er: Bredde 22 cm, højde 35 cm og længde 48 cm.

Min nabo har købt et stykke sælskind stort nok til at sy en taske ud fra samme møster, så nu skal jeg igang med at sy en sælskindstaske til hende.






Så skal bunden sys på, næste gang husker jeg at åbne lynlåsen inden. 

Klar til at sy bunden på foret og så skal tasken vendes, nervepirrende øjeblik

tasken er allerede taget i brug








Ingen kommentarer:

Send en kommentar