søndag den 17. september 2017

Lidt forskellige sælskindspunge

Min kollega ville gerne have nogle gaver med hjem fra Grønland til hende famile og da der ikke er så mange lokale der laver sælskindsting, blev jeg den heldige som fik lov til at lave noget till dem .

Hun valgte de nøgle ringe med hjerter som jeg allerede havde lavet, I kan finde et blogindlæg om dem HER .
Hun ville have 3 små prangerpunge i rødsælskind, samt 2 sorte sælskindspunge med lynlås. Her ud over købte hun den store pragnerpung til sig selv, til at have makup i.

Hvordan jeg laver prangerpungene kan i se HER

Jeg har mønsteret til pungene med lynlås, fra en gammel pung, min veninde tegnede det af da hun var her og besøge mig, I kan læse om  det HER . Jeg har foret de to punge med sort hør.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar