søndag den 20. august 2017

Værtindegaven gik til børnene

Min nabo, en dansk sygeplejerske som er her i 3 måneder, sammen med mand og 3 børn, holdt kaffemik i dag og når man skal til kaffemik, har men altid en lille gave med.

Jeg viste ikke lige helt hvad jeg skulle tage med og til hvem jeg skulle taget med til, så slog det mig, børnene skal da have hver sin lille pranger- pung i sælskind, den kan de have som minde og den vil holde i mange år.

Så jeg lavede to røde og en blå, der er nemlig to piger og en dreng.  Jeg tror nok de blev glade for dem, deres forældre syntes i hverfald at det var en god gave.

Om de vil bruge den til penge, smykker eller smukke sten som de finder heroppe, ja det må de jo selv bestemme.

Jeg har sat forskellig farve lædersnor i de to røde, så kan de nemlig se forskel på dem.

Diameter på sælstykket er 20 cm






Ingen kommentarer:

Send en kommentar