onsdag den 24. maj 2017

Nr. 2 Love is in the air cardigan

Da jeg strikkede denne trøje til min datter, startede jeg ( som jeg plejer) med at strikke et ærme. Hun kunne så ikke lide at det var trompetformet, i stedet for at travle det ærme op jeg havde strikket, lavede jeg et helt ny, som blev godkendt. Derfor havde jeg et ærme og en del garn liggende, jeg købte 25 nøgler Havana fra Stof2000, da de byttede deres garn sortiment ud.
Nu har jeg lavet trøjen færdig.

I kan finde opskriften til Love is in the air HER

Jeg har strikket trøjen i str. smal, jeg har brugt 500 g Havana, 50 % bomuld og 50 % akryl, farve sand, den er strikket på pind 3. Garnet kan ikke fås længer da Stof2000 ikke føre dette mærke længere.
Knapperne er metal knapper jeg havde liggende, købt i en gruppe på facebook.

Trøjen bliver sat til salg i min Etsy butik og på min facebook side.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar