mandag den 16. januar 2017

Online sy-kursus, nu SKAL jeg igang

Jeg har for længe siden købt flere online sy-kurser hos http://skaberlyst.dk/ og nu skal jeg altså igang med at bruge dem, så jeg har lavet en aftale med mig selv. Mandag aften er kursus aften, sådan er det bare, det eneste der kan ændre i dette, er en aftenvagt, men så kan jeg jo heldigvis bare sy om dagen.

Jeg er ikke ny udi at sy, har faktisk syet i mange år, det er bare længe siden jeg har sådan rigtigt gjort noget ud af det, så derfor købte jeg Kom godt igang med at sy, et kursus for nybegynder og let øvede, men det indholder så mange gode fif, så jeg tænkte at jeg kunne komme af med nogle af mine dårlige vaner og få lært det som altid driller mig, fra bunden af. Altså jeg regner med at få en bedre grundviden.

Jeg har længe fuldt Signe Eriksen, på facebook og youtube, det var faktisk på youtube jeg stødte på hende første gang, hvor jeg prøvede at til-rette en bluse til stor barm. Hun har en fantastisk god måde at vise og forklare tingene på.

Jeg har også købt kurserne:
Syteknikker no.3- overlocker. her forventer jeg at blive ekspert på min overlocker, som jeg har haft i mange mange år, men som jeg også ved at jeg ikke udnytter til fulde, har først for et år siden fundet ud af at jeg også kan sy coverlock på den.
Syteknikker no. 1- Sømme her forventer jeg at få 100 % styr på de forskellige sømme.
Lynlåse - onlineWorkshop i syteknikker, det kursus glæde jeg mig til at komme igennem, for er der noget som ofte driller mig, så er det at sy lynlåse i.
Symønster til nederdele. Ja det siger jo sig selv, jeg skal til at sy nogle flere nederdele til mig selv.
Sidst jeg var i Nuuk, købte jeg det mest fantastiske stykke stof, som gerne skulle blive til en nederdel


Ingen kommentarer:

Send en kommentar