onsdag den 11. januar 2017

Dejligt at få brugt nogle rester

Når jeg strikker større ting, som tager lang tid at lave, så er jeg simpelthen nødt til at lave noget andet ind imellem, noget som bliver hurtigt færdigt, jeg bliver så ualmindeligt utålmodig når der går for lang tid imellem de færdige projekter.

Så nu hvor ærmerne til min trøje er færdig og jeg er startet på selve trøjen, ja så skulle jeg lige lave noget der hurtigt kunne blive færdigt, det blev så til et par filtet futter, strikket i Drops Eskimo rester. Str 37-38, tror de bliver sendt til DK til en veninde.

Opskriften er endnu engang en DROPS opskrift, den samme som jeg efterhånden har brugt utallige gange.








2 kommentarer:

  1. Hej irene, de er da virkelig dejlig, bestemt helt varm så man få ingen kolde fødder mere :0) hvis du gider: jeg har en interview med en dansk shop i min blog og der er også en give-away... jeg vil glæde mig, hvis du kigger ind! bare efterlade en kommentar i dansk, jeg har skreven blogpostet i dansk og tysk.

    http://ulrikes-smaating.blogspot.dk/2017/01/shop-interview-mit-minimadesign.html

    Kh Ulrike :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulrike ja de er meget varme og dejlige, skal snart have lavet et par til mig selv.
      Jeg kikker på din profil, her i weekenden, når jeg får lidt mere tid.

      Slet