lørdag den 10. december 2016

Snefnug / isblomster hæklede

Jeg har igen i år hæklet en masse snefnug/ isblomser opskriften har jeg fundet hos Garn grammatik
jeg har hæklet dem i Korall fra Järbo garn, som er et 100% bomulds flamé garn, hæklet på nål 4, så de er blevet rimelig store fra 22 cm og 26 cm i diameter.

Jeg har stivet dem med en kartoffelmels blanding, opskriften har jeg fundet hos Cupcake By Me
jeg lavede blandingen, lod den køle lidt af og proppede derefter alle snesnug i på en gang, rørte godt rundt, så alle var godt snasket ind, hvorefter jeg tog dem om en af gangen, vred dem og lagde dem ud der hvor de skulle nåles op og tørre.



inden stivning


Gulvpuslespild kan bruges til meget

uhmm dejligt klisteret :-) 





26 cm i diameter

22 cm i diameter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar