mandag den 21. november 2016

Bedre sent end aldrig

Tilbage i 2013 lavede jeg 5 jule-bestik-strømper til min lillesøster, det var meningen at hun skulle have 12 stk, men jeg nåede ikke at blive færdig med dem alle sammen, dels fordi jeg lavede nogle til den arbejdsplads jeg var på dengang og dels fordi jeg ikke var så habil en hækler.

Men nu har jeg rådet bod på det og fået lavet de sidste 7 strømper, mens jeg sad og lavede dem fik jeg den geniale ide at jeg da selvfølgeligt også skulle lave nogle til min arbejdsplads juleforkost, jeg skal godnok ikke selv med i år, da mine forældre er på besøg her hos mig til den tid og det er den sidste aften inden de flyver hjem til DK igen.

Så jeg har altså indtil nu lavet 11 stk uden hjerter, som skal på juleforkostbordet, der er 15 tilmeldt indtil videre, så jeg laver lige 9 mere, så må der være nok, hvis der skulle komme tilmeldinger i sidst øjeblik. Meningen er at folk kan tage deres strømpe med hjem, hvis de vil, ellers skal de gemmes og bruges juleaften, hvor jeg er på arbejde.

Jeg laver også juletræer til juleforkosten, som bordpynt, men dem må i vente med at se i et andet indlæg.

Jeg er stadig ikke vild med at bruge akrylgarn, men det går dog lidt bedre nu end tilbage i 2013, i kan finde mit indlæg fra dengang HER , opskriften til strømperne kan i finde hos filihunkat













Ingen kommentarer:

Send en kommentar