lørdag den 29. oktober 2016

Hvis jeg var rig, ville jeg kun strikke i Moskusgarn,

Alle skulle prøve at sidde med det i sine hænder, man bliver afhængig af det, se simpelt kan det siges.

Jeg er blevet færdig med en af mine jule-hemmeligheder et hals-rør med flere muligheder, det kan også bruges som pandebånd lagt dobbelt, som hue med åbning bag i til hestehalen ( hvis man har sådan en) og så kan det  også sidde på en fjerde måde, som jeg ikke ved hvad jeg skal kalde, men som jeg har vist på et af billederne.

Jeg har slået 92 masker op på pind 4 i 2-trådet Moskusgarn, strikket 19 cm rib 2 r og 2 vr, lukket af med elastisk aflukning, Jeg har brug Denne youtube video
Jeg har brugt 30 g.






Et pandebånd, når det er lagt dobbelt



På den her måde er kinderne også beskyttet, godt hvis man bevæger sig ud i en snestorm





På den her måde er der en åbning bagtil, hvor hestehalen kan komme ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar