onsdag den 18. november 2015

Polsk julestjerne

I efteråret var jeg kortvarig i et aktivitetscenter, hvor en af de fastansatte lavede den kønneste julestjerne, helt speciel synes jeg. Det skulle efter sigende være en Polsk julestjerne.

Jeg har forsøgt at lave en ud fra min hukommelse og syntes faktisk at det gik meget godt. Derfor bestemt jeg mig for at lave en DIY PÅ POLSK JULESTJERNE så alle I andre også kan lave den.

Jeg har ind til videre kun lavet en enkelt, i guldpapir, men der skal nok komme flere. Jeg har fået fat i nogle Grønlandske aviser som skal bruges til at lave nogle af, plus nogle andre foldede julestjerner jeg har set, men dem får i først lov til at se senere.

De næste vil jeg dog forsøge af få rullet lidt mere stramt, så takkerne bliver lidt mere spidse.

Julestjernen pynter i mit vindue



Ingen kommentarer:

Send en kommentar