tirsdag den 10. marts 2015

Helt gratis nyt garn

Jeg har nogle helt fantastiske veninder og de bliver bestemt ikke mindre fantastiske når man kan mærke at de tænker på en.

Jeg var for ca. 14 dage siden til frokos hos en af disse skønne veninder, ikke nok med at hun havde lavet en lækker frokost til mig, hun havde også en masse garn til mig. Hun har haft forsøgt sig med at strikke, faktisk brugt det som aflednings manøvre om aftenen. Hun strikkede om aftenen, så hænderne var beskæftigede med noget andet end at proppe i munden....

Hun har så måtte erkende at strikning ikke lige er hende, så derfor fik jeg alt hendes garn og de færdige projekter.

Jeg har færdiggjort det ene, et rødt halstørklæde og skal igang med at færdiggøre det grønne tæppe.
Resten af garnet skal bruges til at lave bamser af.

Foruden garn var der en masse strikkepinde og hæklenåle.



Tæppet der skal gøres færdigt.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar