tirsdag den 9. december 2014

Min dejlige familie

Har givet mig den bedste fødselsdags og julegave......... en gine. Så skal der sys kjoler til mor her, men dog skal der jo lige stikkes nogle julegaver færdige først. ( lidt øv).  Har dog samlet den, indstillet den til mine egne mål,  så blev det virkeligt sat i perspektiv, hvor fed jeg er øv øv, men det må så motiver til at tabe sig og ginen kan sagtens stille meget mere ind. Der er sågar blevet hængt en kjole, som jeg har gang i, på ginen.

Det var så ikke det eneste posten havde med til mig i dag, han havde også en pakke med 300 m kraft papir med, som jeg skal bruge til at tegne mønster over på, nogle knapper jeg har købt i Facebook gruppen, knapper, knapper og knapper, samt et skønt kjole mønster.

wiiiiii det har været en fantastisk dag. Nu sidder jeg og strikker samtidig med der er håndboldkamp i tv.

Sikke store pakker posten havde med i dag





Ingen kommentarer:

Send en kommentar