torsdag den 9. oktober 2014

Jeg trængte til at arbejde i farver.

Da jeg er igang med en hvid poncho til min søster og lige har lavet et brunt tørklæde til min veninde.

Derfor fandt jeg en af mine UFOér frem ( UFO = U Færdigt Objekt). Et dejligt sjal i uld. Garnet er købt i Netto (så vidt jeg husker) for et par år siden. Jeg er vild med farverne, men ved at jeg ikke selv kommer til at bruge sjalet ret meget, så derfor sætter jeg det til salg i min Amioamio butik.

Mønsteret er fra Drops Design Nr.121-19

Jeg har bygget lidt flere firkanter på den oprindelige opskrift, da hæklefastheden ikke passede helt og jeg syntes at det skulle være lidt større end det originale.

Så nu er et projekt der har lagt i næsten et år, blevet færdigt og jeg er glad, for jeg har arbejdet lidt i farver her i formiddag. Så nu kan jeg vist godt springe på opvask og oprydning.

Resterne af garnet vil jeg bruge til  nogle filtet tasker.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar