søndag den 19. oktober 2014

Dejlig frisk spencer kjole

Jeg har været i mine gemmere, nærmer i mine stof gemmere og der fandt jeg en spencer som min niece skulle have haft for efterhånden mange år siden, den var klippet og manglede kun at blive syet sammen, så det gjorde jeg i dag. Spenceren er en str. 2 år og min niece er i dag snart 8 år, tror ikke hun kan passe den længer, så nu er den sat til salg på Amio.
Sammen med spenceren lå der også stof og mønster til endnu en spencer til min niece og en drenge skjorte, til min nevø, de er tvillinger.

Hvor er det egentligt dejligt at få noget gjort færdigt, selv om det har lagt så længe og hold da op hvor jeg elsker at skabe noget med min symaskine. Jeg kan slet slet ikke forstå at den har stået stille i så mange år og tænk at den stadig kan sy lige så godt som da jeg fik den for 30 år siden.

Stof og mønster er købt i Stof og Stil Aalborg.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar