søndag den 7. september 2014

Fødselsdagsgaver

Jeg har en veninde som hvert år til hendes fødselsdag og jul ønsker sig hjemmelavede gaver og det får hun selvfølgeligt.
Jeg plejer at pejle mig ind på hvad hun lige står og mangler og i år var hendes højeste ønske et langt, tyndt tørklæde i uld, gerne i en brunlig farve.

Jeg fandt et lækkert halstørklæde på drops, som er mit foretrukne sted at finde det jeg vil lave.


I kan se opskriften HER


I opskriften er der brugt deres garn der hedder Vivaldi, men jeg valgte at bruge Brushed Alpaka Silk i farven 05 beige.

 I kan se den HER

Hun har fødselsdag sidst i oktober, så jeg er gået igang, selv om jeg meget gerne vil have min plissejakke færdig,

Min søster skal også have en hjemmelavet gave, til hende har jeg købt garn til en lækker poncho

Opskriften kan I finde HER
Jeg har købt Drops Lace i natur, det kan I finde HER
Kan ikke lige blive enig med mig selv om, om jeg har fortrudt det, havde ikke lige tænkt på at det skal vindes op, men så må jeg jo på jagt i genbrugsforretningerne for at finde en til at spænde garnet op på.


Så langt er jeg kommet idag, en mønster rapport. Det er da ok



Ingen kommentarer:

Send en kommentar