onsdag den 17. september 2014

En såret finger

Jeg har været så uheldig at skære min venstre pegefinger på mit arbejdsskab, jeg skulle tage noget tøj ud og ramte den øverste kant med min pegefinger, det resulterede i at sindet blev skrabet af på oversiden.

Men hold da op hvor er det svært at strikke med et plaster på fingeren !!!! så prøvede jeg at tabe fingeren ind i Micropore, men det blev det ikke meget nemmere af,  så gode råd var dyre, jeg skal jo have de fødselsdagsgaver færdig og jeg kan da slet ikke forestille mig en aften uden håndarbejde.
Såret sidder så jeg heller ikke kan lade være med at have noget på, da garnet glider lige hen over såret.

Jeg fandt en engangs handske frem, klippede pegefingeren af og satte den på min egen pegefinger..... det fungere, nu kan jeg strikke igen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar