fredag den 11. juli 2014

Skrædder tjansen

Har jeg fået i forbindelse med at min venindes søn skal giftes i morgen, sammen med en hel masse andre opgaver.
Jeg skal ikke selv med til festen, men jeg skal være i køkkenet, sørge for at maden kommer ind, at den er pænt anrettet og så varm, eller kold som den nu skal være, anrette isdessert på tallerken til 80 mennesker, hvilket bliver noget af en opgave, jeg skal servere og synge to sange, i forbindelse med at min veninde holder hendes tale til brudeparret. Den ene er: you´ve got at friend, af Carole King og den anden er: a groovy kind of love, af Phill Collins.
Men som skrevet i overskriften, så har jeg også leget skrædder. Min søns nye bukser skulle lægges ned, min venindes søn og mands bukser skulle lægges op og alle 3 par skulle selvfølgeligt syes i hånden, da det jo er fine bukser.... godt nok længe siden jeg har prøvet det, så noget af et tålmodighedarbejde er nu overstået.
Så dagen i dag er gået med at sy og synge .... kryds finger for mig, for det er første gang jeg skal synge uden musik, for så mange mennesker.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar