søndag den 23. marts 2014

Ventetiden er så lang

Jeg har længe ønsket at gå igang med at strikke noget stort til mig selv, en jakke, lang cardigan, hygge sæt eller andet i Alpakka. Dels fordi jeg godt kan lide at have et stort projekt igang, dels fordi jeg synes strikkede jakker, cardigans mm ser så lækre, eksklusive og elegante ud og sidst men ikke mindst fordi jeg synes Alpakka virker til at være så utroligt blødt og varmt.

Nu har jeg endelig fundet det jeg vil stikke og så endda med 15 % rabat, jeg har bestilt og venter nu spændt på posten skal sende en sms med at jeg kan hente pakken i døgnposten.

Jeg har har fundet opskrift og garn HER

Jeg har valgt at strikke den i  hverdags Alpakka, primært på grund af prisen så blev lidt lavere. Farverne jeg har valgt er Jeansblå nr. 635, desværre havde de ikke nok på lageret af denne farve, men vil kontakte forhandleren på mandag, for at høre om de evt. har noget tilbage i samme parti, hvis ikke vil jeg høre fra dem, så krydser virkelg fingre for at det lykkes, for mig er det super god service og det gør mig glad. Hvis de ikke kan skaffe den jeansblå til mig, vil jeg i stedet vælge den marineblå nr. 634.
 Den smalle stribe skal være lille nr. 637
 og den brede stribe skal være rosa nr. 638.

Åh har sommerfugle i maven, føler mig som et lille barn der glæder sig til juleaften.

Jeansblå farve nr. 635

Lilla farve nr. 637

Rosa farve nr. 638

Ingen kommentarer:

Send en kommentar