søndag den 2. marts 2014

Katte hule opdate

Så har Gilbert fået sin hule :-)... de første par dag skulle han lige have hjælp til at komme derind,  og min datter var nødt til at rykke i indgangen, hans bagdel var lidt for stor eller også var indgangen for lille. Men igår var han selv gået derind .... det er da bare lykken at lave noget der bliver brugt.

Gilbert i sin hule 
Jeg vil med tiden prøve at få taget et billede hvor man kan se hele hulen, samtidigt med at han er derinde.

Min datter har så lige sendt disse to dejlige billeder, samt en video, som jeg desværre ikke kan finde ud af at dele med jer.


2 kommentarer:

  1. Hvad er opskriften på den? Er helt vild med den

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anita
      jeg har sådan set lavet den uden opskrift, men har forklaret lidt om hvordan jeg går i mine blogindlæg fra febuar 2014, kattenshule 2 og kattenshule 3

      Slet