mandag den 31. marts 2014

Endelig i gang med Plissé Jakke

Så kom det meste af garnet til min Plissé jakke. 

Det tog lidt længer tid en jeg og forhandleren (Strikaf) havde regnet med, men hun havde ikke så meget hjemme i den Jeans blå, så derfor måtte hun kontakte firmaet for at høre om de havde det samme parti nummer på lageret, og de var altså ikke for hurtige til at svare, men da de endeligt svarede var det positivt, de havde nok på lager af mit parti nummer og derfor sendte forhandlerne ( Strikaf) det garn hun havde til mig, med det samme. Det er service synes jeg.
Jeg har så selv dummet mig og tastet det forkerte døgnboks nummer ind, så jeg måtte lige ud at cykle en lille tur på 12 km, tur-retur, for at hente mit garn, da den døgnboks jeg havde valgt, er i en lille forstad til den by jeg bor i......... surt, men så fik jeg da lidt motion i dag :-).

Jeg har for vane, når jeg strikker trøjer, at det kommer til at ligge temmelig langt tid og vente på at blive gjort færdigt, når jeg kommer til ærmerne, så er det som om krudtet er gået af ballongen og jeg ikke har så meget lyst til at strikke på netop det strikke tøj længere, derfor er jeg denne gang, startet med ærmerne :-) håber på den måde at kunne narre mig selv, men tror nu ikke der er grund til at skulle narre mig selv, da jeg aldrig før har glædet mig så meget til at skulle i gang med et nyt strikke tøj.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar