onsdag den 5. marts 2014

Der strikkes

Jeg har de sidste dage strikket, havde lyst til at strikke et par strømper til mig selv, så det har jeg gjort.
Jeg læste et godt råd i hendes verden, som jeg vil give videre til alle jer andre også, det kan godt være at nogle af jeg allerede gør det, men for mig var det nyt og noget jeg helt sikkert vil gøre for eftertiden.
Hun skrev " når jeg strikker strømper er et nøgle garn for lidt og to for meget, derfor strikker jeg altid en strømpe af hver nøgle, så jeg får to lige store rester, som jeg kan bruge når jeg stikker stribede strømper" ... genialt synes jeg.

Jeg har også strikket lidt til neonantalafledingen, små CPAC-huer, hold da op de er bare små, I kan få en fornemmelse af hvor små, på billedet herunder.
Har du også lyst til at strikke, til de små fortidligt fødte børn indlagt på neonantalfadelingerne rund om i Danmark, kan du melde dig ind i denne facebook gruppe: https://www.facebook.com/groups/421106101255113/

De har også en hjemme side som I lige kan smutte forbi: http://www.neonatalstrik.dk/



Ingen kommentarer:

Send en kommentar