onsdag den 12. marts 2014

Crocodile stitch baby booties, er mit nye projekt

Sidste år omkring oktober, lovede jeg en bekendt at jeg ville lave de meste bedårende baby støvler, til hendes kommende baby, som kommer til verden i marts 2014... nu er det mars, så jeg må hellere se at få lave de støvler inden hun føder.

Grunden til at jeg ikke er startet noget før, er at opskriften er på engelsk, jeg har kun hæklet efter engelsk opskrift en gang før, da jeg lavede disse HER. Jeg gik igang i går, udstyret med ordbog og us- engelske hækleudtryk og det er faktisk ikke så svært som jeg troede, der har indtil nu kun været en enkelt maske som jeg har skulle se på Drops video, det synes jeg faktisk er rimeligt godt gået.
Jeg fik lavet det meste af sålen i går og har her til aften været i stikkecafé, hvor jeg fik lavet selve foden.

Billedet er lånt af http://bonitapatternsblog.com/ 

Garnet jeg har brugt er Rustik, købt i Netto.

Opskriften finder i HER




2 kommentarer:

  1. De er bare så fine og ikke til at stå for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de nemlig og de er faktisk også sjove at lave. Min datter har også bestilt et par, til når hun engang skal til at have børn, hun er 25 nu, så mon ikke snart hun skal igang :-)

      Slet