søndag den 24. november 2013

T-bag designs

Jeg går helt sikkert ind for genbrug  og mit hjerte bløder for Syd Afrika, specielt Cape Town.
 Da jeg var på ferie i Cape Town, sammen med mine unger i sommers, stødet vi på fænomenet T Bag Design, de genbruger te poser til kunst, denne kunst er  bare så fantastisk smuk og den kunster vi snakkede med, var bare så stolt af sit arbejde.

Her er et link til deres hjemme side:
http://www.tbagdesigns.co.za/

Jeg tørrer og gemmer selvfølgeligt de te poser jeg bruger, når jeg har en god slat sender jeg dem videre til Cape Town, så de kan blive genbrugt. Har du også lyst til at støtte dette dejlige projekt, kan du sende mig en besked, så får du min adresse, hvis du vil have at jeg skal sende for dig, eller du kan jo selv samle i dit nær område og selv sende te poserne til dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar