torsdag den 7. november 2013

Optælling af projekter

Har fridag og tænkte at jeg lige ville have et lille overblik over de projekter jeg har i gang lige for tiden, måske jeg skulle lære at begrænse mig selv lidt, eller måske endda lære at gøre en ting færdig før jeg starter på et nyt.



De her hæklede strømper har lagt sådan her, meget længe, jeg er ikke helt tilfreds med afslutningen på tå´en og kan altså ikke helt greje hvad jeg gør forkert. Måske gør jeg ikke noget forkert og den bare skal være sådan. Den skal sys/hækles sammen ude i tå´en, så den bliver noget firkantet. Hvis du har en god ide til hvordan det bliver pænt, så smid endelig en kommentar og del det med mig.

 
Ja så har jeg gang i et sjal, det har også været længe under produktion. Grunden til at jeg ikke har fået det lavet færdigt, er at jeg irriterer mig over at jeg ikke kan lære mønsteret uden af.... uha jeg bliver så skide utålmodig, når jeg skal sidde og tælle x´er og o´er i mønsteret hele tiden, så kan jeg jo ikke følge med i tv, samtidigt.

 Ja så er der også mit første tæppe der skal laves, har kun fået lavet en eneste firkant. Glæder mig til at komme rigtigt igang med det, men skal først have lavet de bestillinger på nisse-futter færdige først.

Åh ja forresten, så har jeg da også lige et lille udendørs projekt, jeg skal have lavet færdigt før 1. december.
Det er toppen af et træ. Jeg vil sætte en lyskæde i den og så hækle små ornamenter af nisser, julemænd m.m der skal hænges på. I skal nok få et billede når jeg engang er færdig.

Så alt i alt kan I jo godt forstå at jeg næsten ikke har tid til at lave mad og gøre rent, det sidste har jeg heller ikke noget imod at springe over, synes rengøring er spild af tid, jeg kan bruge på at være kreativ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar