lørdag den 16. november 2013

Hækling og en træt Mutti = en dårlig kombination

Hmm ja så har jeg fundet ud af at jeg ikke skal lave hækle når jeg er træt ........................... skulle torsdag aften lige lave et par futter færdige, så de kunne komme hjem til rette ejermand... men fik så lavet 2 venstre fødder og ikke en af hver, så på den igen. Har så heldigvis en nevø som skal have et par i den  størrelse.
Men surt er det nu alligevel, så bestemte mig for lige at lære at lave krokodilleskæl, inden jeg fortsætter med project nissefutter.

Det er faktisk ret sjovt, når først man lige har grejet hvordan de skal laves, det næste jeg skal lære er så at tage ud, så rækkerne bliver bredere og bredere, har nemlig planer om at lave et tørklæde i krokodilleskæl.

Her er den Youtube video jeg lærte det efter:

http://www.youtube.com/watch?v=RUNtrp_Vj4o

Ingen kommentarer:

Send en kommentar